The article describes possible practical educational activities aimed at respecting the landscape, in particular the cultural landscape, in which various types of advertisements appear in an uncontrolled form. The presented considerations are based on a field practice conducted in 2018 with students of spatial management, during which advertisements on the main street of Pabianice were inventoried. The collected material, conclusions, and recommendations serve as a starting point for a broader discussion on the advertising chaos in the city.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00