Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Advertising in the urban landscape as a theme for educational activities based on the example of field practice in Pabianice

Tytuł:
Advertising in the urban landscape as a theme for educational activities based on the example of field practice in Pabianice
Autorzy:
Masierek, Edyta
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/31341149.pdf
Data publikacji:
2023
Wydawca:
Uniwersytet Gdański. Instytut Geografii
Tematy:
cultural landscape
advertising
educational activities
inventory
Pabianice
Źródło:
Journal of Geography, Politics and Society; 2023, 13, 4; 49-57
2084-0497
2451-2249
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article describes possible practical educational activities aimed at respecting the landscape, in particular the cultural landscape, in which various types of advertisements appear in an uncontrolled form. The presented considerations are based on a field practice conducted in 2018 with students of spatial management, during which advertisements on the main street of Pabianice were inventoried. The collected material, conclusions, and recommendations serve as a starting point for a broader discussion on the advertising chaos in the city.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies