Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Prolegomena do analizy rynku biogazowni rolniczych w Polsce

Tytuł:
Prolegomena do analizy rynku biogazowni rolniczych w Polsce
Prolegomena to analysis of agricultural biogas plants market in Poland
Autorzy:
Derkacz, A.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/311773.pdf
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Instytut Naukowo-Wydawniczy "SPATIUM"
Tematy:
biogaz
rolnictwo ekologiczne
rynek biopaliw
biogazownia
biogas
organic farming
biofuels market
biogas plant
Źródło:
Autobusy : technika, eksploatacja, systemy transportowe; 2011, 12, 10; 128-137
1509-5878
2450-7725
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł zawiera wstępne rozważania na temat powstającego rynku biogazowni rolniczych w Polsce. Przedstawiono założenia do szczegółowej jego analizy. Scharakteryzowano biogaz oraz energię z biogazu, będące przedmiotem wymiany rynkowej. Przedstawiono grupy głównych graczy rynku, którymi są producenci, odbiorcy oraz dostawcy. Omówiono także siły konkurencyjne oraz stosunki, które zachodzą pomiędzy nimi. Odniesiono się także do substytutów oraz możliwości pojawiania się nowych uczestników rynku. Artykuł niniejszy stanowi wstępne rozważania do właściwej analizy rynku, która jest przedmiotem pracy naukowej autora, mającej na celu m. in. metodologiczne zbadanie wszelkich prawidłowości w zachowaniu się konsumentów i reakcji producentów wobec zmiennych informacji napływających z rynku.

This article is a very general discussion of formed market for biogas plants in Poland. The author presents some guidelines for the detailed analysis of the market. Shows the characteristic elements of the market for agricultural biogas plants, which is primarily a product: biogas and energy from biogas. It presents the major market players, who are producers, customers and suppliers. It also discusses the competitive forces and the relations which exist between them. Speech is also about possible substitutes, and the potential emergence of new entrants. This article provides preliminary considerations for a proper analysis of the market, which is the subject of scientific work of the author, and which aims to examine the methodological any regularity in the behavior of consumers and producers' reactions to changing information coming from the market.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies