Theoretical considerations and a simulation study concerning description and analysis of new autopilot structures and issues relating to conversion of guidance commands into deflections of a complex system of control surfaces aimed at minimizing the miss distance value are presented in this paper. Due to nonlinear and nonstationary nature of the phenomena associated with the guidance process, a significant role is assigned to simulation studies. A comparative analysis has been made of the guidance processes of three models of a dual-control missile, which differ in terms of formulae implemented in the control command converters.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00