Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Real-time control for a magnetorheological shock absorber in a driver seat

Tytuł:
Real-time control for a magnetorheological shock absorber in a driver seat
Sterowanie w czasie rzeczywistym amortyzatora magnetoreologicznego w fotelu kierowcy
Autorzy:
Sapiński, B.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/279821.pdf
Data publikacji:
2005
Wydawca:
Polskie Towarzystwo Mechaniki Teoretycznej i Stosowanej
Tematy:
magnetorheological shock absorber
driver seat
vibrations
sensor
real-time controller
Źródło:
Journal of Theoretical and Applied Mechanics; 2005, 43, 3; 631-653
1429-2955
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper summarizes the author's research study on real-time control of a magnetorheological shock absorber (MRA) in a driver seat. The performance of the MRA for vibration and shock isolation of the driver seat was investigated experimentally in open loop and feedback system configurations. Real-time controllers for MRAs with on-off} and continuously variable control schemes were developed in the integrated design and control environment of MATLAB/Simulink. The sensors used in experiments were tested to see how reconstructed velocity signals should affect output signals of the controllers to the MRA.

Artykuł podsumowuje badania autora dotyczące sterowania w czasie amortyzatora magnetoreologicznego (MR) w fotelu kierowcy. Wykonano eksperymenty, któch celem było zbadanie skuteczności amortyzatora do tłumienia drgań i wstrząsów w otwartym i zamkniętym układzie sterowania. Regulatory czasu rzeczywistego typu dwupołożeniowego i ciągłego dla amortyzatora zrealizowano w zintegrowanym środowisku projektowania i sterowania MATLAB/Simulink. Przeprowadzono testy, obrazujące wpływ odtworzonych na podstawie sygnałów uzyskanych z czujników przemieszczenia i przyspieszenia sygnałów prędkości na sygnały wyjściowe regulatorów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies