Gamifikacja wybranego przedmiotu w procesie nauczania na kierunku informatyka w AMW Gamification of selected course in the process of teaching at the faculty of computer science in Polish Naval Academy
W artykule wyjaśniono pojęcie gamifikacji oraz pokazano przykład jej skutecznego zastosowania w edukacji. Przedstawiono koncepcję użycia gamifikacji w procesie nauczania na uczelni wyższej. Do zaproponowanej koncepcji przedstawiono autorski edukacyjny system gamifikacyjny oraz omówiono pierwsze wyniki związane z jego pilotażowym wdrożeniem. Na zakończenie omówiono kierunki dalszych prac.
The purpose of this article is to introduce the subject of gamification as well as the attempt of transfering it into the teaching process carried out in the university. A concept of gamification in the process of teaching is also presented as well as the author's educational gamification system. This system is based on responsive web design technique and contains: points, leader-boards, different types of possible missions, etc. The first results related to its pilot implementation are presented. At the end the attention was focused on possible further developments.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00