W artykule przedstawiono rozwój rynku pocztowego pod kątem zmian podstawowych parametrów w latach 2012-2017. Uwzględniono również wybrane ceny usług pocztowych oraz elementy analizy ekonomicznej. Ponadto, zwrócono uwagę, na spadek wielkości tradycyjnych usług pocztowych i wykorzystanie przez operatorów pocztowych potencjalnych możliwości w zakresie usług doręczeniowych na rynku e-commerce. Podkreślono także współpracę operatorów wyznaczonych z administracją państwową w ramach świadczenia e-usług obywatelom.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00