Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Business ethics and corporate social responsibility

Tytuł:
Business ethics and corporate social responsibility
Autorzy:
Hrehová, Daniela
Antošová, Mária
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2157533.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Instytut Studiów Międzynarodowych i Edukacji Humanum
Tematy:
business ethics
corporate social responsibility
firms
Źródło:
Społeczeństwo i Edukacja. Międzynarodowe Studia Humanistyczne; 2014, 2(14); 73-78
1898-0171
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Business and commerce, and their connections to ethical thinking, are as old as civilization. This paper raises questions about the overlap and reciprocally supportive interface between business ethics and corporate social responsibility, as well as about their mutual exclusivity. Business ethics imply a system of moral principles and rules of conduct applied to business so that the business should be conducted according to certain self-recognised moral standards. Corporate social responsibility is a form of corporate selfregulation integrated into a business model. It is also called as corporate conscience, corporate citizenship, social performance, or sustainable responsible business.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies