Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Media Ownership Transparency and Editorial Autonomy as Corporate Social Responsibility in the Media Industry : The Case of Latvia

Tytuł:
Media Ownership Transparency and Editorial Autonomy as Corporate Social Responsibility in the Media Industry : The Case of Latvia
Autorzy:
Dimants, Ainārs
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2152500.pdf
Data publikacji:
2022-09-22
Wydawca:
Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
Tematy:
media ownership transparency
editorial autonomy
corporate social responsibility
media policy
media industry
Źródło:
Central European Journal of Communication; 2022, 15, 2(31); 246-264
1899-5101
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper focuses on media ownership transparency and editorial autonomy in Latvia from the point of view how media companies engage in corporate social responsibility (CSR) initiatives. This article takes a critical look at a representative sample of media outlets that relate to Latvia’s national peculiarities. The conclusion is that the ability of national media policy to really facilitate media ownership transparency and the editorial autonomy of media primarily does not depend on legal regulations, instead relies on co-regulation which links incentive national support policy for the media and their participation in a self-regulatory system.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies