Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Psychospołeczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi

Tytuł:
Psychospołeczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi
Autorzy:
Bazan-Bulanda, Anna
Kwiatek, Agnieszka
Skiba, Maja
Data publikacji:
2022-02-25
Wydawca:
Politechnika Częstochowska. Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Podręcznik zawiera treści dotyczące psychospołecznych aspektów zarządzania zasobami ludzkimi i może stanowić źródło cennej wiedzy dla współczesnego czytelnika. Skierowany jest w głównej mierze do studentów kierunków związanych z dyscypliną nauk o zarządzaniu, ale ze względu na syntetyczne ujęcie podejmowanych problemów może być również przydatny dla studentów innych kierunków oraz praktyków. Opracowanie składa się z dwunastu rozdziałów. Na końcu znajduje się spis literatury oraz słownik najważniejszych pojęć. W książce omówiono: - podstawowe pojęcia takie jak: „praca”, „jakość pracy”, „jakość życia” oraz „zasoby ludzkie”; - zależności pomiędzy jakością pracy a jakością życia w świetle funkcjonowania zasobów ludzkich; - aspekty związane ze zróżnicowaniem kulturowym rynku przekładające się na problemy w zarządzaniu przedsiębiorstwem; - koncepcje i metody oceniania pracowników; - istotę, cele oraz korzyści wynikające z zarządzania różnorodnością pracowników w organizacji; - rolę zarządzania talentami w zarządzaniu organizacją; - pojęcie „pracoholizmu” oraz konsekwencje tego uzależnienia; - problematykę promowania „miękkiego” podejścia do ZZL oraz zagadnienie przywództwa w środowisku wirtualnym; - istotne procesy zatrudniania pracowników, które dostosowują się do zmian społeczno-ekonomiczno-technologicznych; - efektywne komunikowanie się w organizacji, w tym związane z przestrzenią wirtualną; - „Ideę Porozumienia Bez Przemocy”; - negocjacje w organizacji; - kreowanie własnego wizerunku menadżera.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies