Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Paradygmat produkcyjno-konsumpcyjno-mediacyjny

Tytuł:
Paradygmat produkcyjno-konsumpcyjno-mediacyjny
The Production-Consumption-Mediation Paradigm
Autorzy:
Lees-Maffei, Grace
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2135552.pdf
Data publikacji:
2021-12-15
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
design histor
historiography
methodology
production
consumption
mediation
paradigm
Źródło:
Artium Quaestiones; 2021, 32; 251-293
0239-202X
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This is a translation of a seminal, historiographic and methodological article by Grace Lees-Maffei concerning design history as an area of study and an academic discipline,originally published as: “The Production-Consumption-Mediation Paradigm” in: „Journal of Design History” 2009, 22(4), p. 351–376. Translated by Filip Lipiński

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies