Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Train headway optimisation using virtual blocks

Tytuł:
Train headway optimisation using virtual blocks
Autorzy:
Irlik, Maciej
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2091218.pdf
Data publikacji:
2021
Wydawca:
Politechnika Śląska. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Tematy:
railway
signalling
ETCS
ATP
capacity
kolej
sygnalizacja
przepustowość
Źródło:
Zeszyty Naukowe. Transport / Politechnika Śląska; 2021, 112; 75--84
0209-3324
2450-1549
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Although the implementation of a new Automatic Train Protection (ATP) system increases the safety level, it also exerts some impact on the blocking time in block sections, and consequently, on the headway between trains. At the same time, ATP systems introduce a train positioning system based on odometry calculation and reporting back to the trackside system. This paper describes the concept of using virtual blocks based on train position reporting in the ATP system for purposes of non-occupancy determination. Virtual blocks can be used to reduce headways on railway lines without increasing the number of trackside signalling devices. Preliminary capacity assessment was performed to calculate the average headway depending on the signalling system with reference to a case study.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies