Teamwork has distinct pedagogic advantages and is also an important transferable skill and the dominant mode of work graduates encounter in the workplace. However, students rarely become proficient in teamwork skills during their education. The goal was to test strategies to improve teamwork skills in a course on Ores deposits, MSc Earth Science, Uppsala University. A focus on teamwork was established by presenting the collaborative practicals as a series of linked opportunities to work together, get feedback on the teamwork process and reflect on and evaluate the teamwork. During the collaborative PBL sessions sociograms were used to provide feedback. Criteria based evaluation was also used to evaluate task oriented and interpersonal skills. Sociograms and criteria based evaluation promoted behavioural changes that improved teamwork interactions.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00