The article refers to the challenges aimed at identifying decisions that translate into optimization in the TFL industry, on the example of selected activities of transport companies. Awareness of high competitiveness should influence the well-thought-out directions of development of business owners and managerial staff in the context of creating the company's distinguishing features. They should be viewed on a global scale in order to increase profit and optimize costs. The article shows a direct connection between optimal patterns of action and the undertaken non-intuitive and innovative activities with the possible development of market niches. The publication draws attention to the multi-threaded and above-standard strategies chosen by selected road transport employers.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00