Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reflections on the Formation of a Child’s Mathematical Culture at the Beginning of School Maturity

Tytuł:
Reflections on the Formation of a Child’s Mathematical Culture at the Beginning of School Maturity
Autorzy:
Makiewicz, Małgorzata
Michalak, Konrad
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2044135.pdf
Data publikacji:
2021-12-28
Wydawca:
Uniwersytet Rzeszowski
Tematy:
mathematical culture
preschool education
child
mathematics
Źródło:
Journal of Education, Technology and Computer Science; 2021, 12, 2(32); 34-44
2719-6550
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The authors of the article discuss the issue of mathematical culture concerning the education of the youngest participants of the educational system – children, in the course of preschool and school education in grades 1–3. The authors also refer to the problem of developing the mathematical culture of the school pupil, in the perspective of the transformation of the Polish educational system, challenges connected with modern education and its transformation on the national area.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies