W artykule podjęto temat procesu współpracy między przedsiębiorstwem i jego kluczowym klientem. Przedstawiono koncepcję procesu współpracy, który ma umożliwiać współdziałanie zgodne z zasadą wygrany–wygrany. Proces współpracy jest częścią systemu określonego jako system korporacji. Opisano czynniki decydujące o doborze klientów, z którymi proces może być realizowany. Wskazano orientację i etapy procesu oraz korzyści uzyskane w jego wyniku. Celem opracowania jest przedstawienie koncepcji procesu, który zapewni podmiotom rynkowym wysoką jakość współpracy i skuteczną realizację planów.
The publication analyse the concept of creating the cooperation process between the enterprise and the key account. The cooperation process is the part of the system, named as the corporation system. The factors which decide of the client’s selection were listed. The process orientation and the phase of the process were indicated.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00