Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Phonetically Gifted Students – on the Language Aptitude Components

Tytuł:
Phonetically Gifted Students – on the Language Aptitude Components
Autorzy:
Zalisz, Katarzyna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2029005.pdf
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Uniwersytet Wrocławski. Oficyna Wydawnicza ATUT – Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe
Tematy:
language aptitude
phonetically gifted students
language attainment
phonodidactics
Źródło:
Linguistische Treffen in Wrocław; 2020, 18; 479-486
2084-3062
2657-5647
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The focal point of the article is to explore the notion of language aptitude from the perspective of phonetically gifted students. The introductory part includes an overview of primary as well as contemporary theories and research findings regarding the concept itself. Having presented the theoretical background, the following sections are devoted to the ongoing discussion concerning the language aptitude components and their mutual dependence. The final section focuses on possible perspectives and implications for further research in the area of foreign language attainment. Additionally, the author’s work-in-progress study on phonetically gifted students is delineated.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies