Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Translanguaging by Parents to Prepare Children for English Medium Preschool: A Trend in India

Tytuł:
Translanguaging by Parents to Prepare Children for English Medium Preschool: A Trend in India
Autorzy:
Purohit, Anupama
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1964349.pdf
Data publikacji:
2021-12-31
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
medium of instruction
metalinguistic ability
preschool
transglossic approach
translanguaging
Źródło:
The New Educational Review; 2021, 66; 71-82
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This qualitative paper analyses the parental English language input strategies adopted to make children ready for English medium preschools. The author uses interview and observation methods to collect data from 30 families in a cosmopolitan city in India. The result supports multimodal transglossic approach that promotes simultaneous plurilingualism and metalinguistic ability in children. To save children from undue pressure and unintelligent memory work in the home context before the beginning of preschool, the suggestion is to implement age-appropriate scaffolded English language teaching and prevention of the downward extension of the primary school syllabus to the preschools.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies