Hybrid synchronous and asynchronous language learning remains under-explored in writing class. The purpose of this study is to describe learners’ perceptions toward hybrid synchronous and asynchronous language learning model in EFL writing. A qualitative case study was employed. The respondents were undergraduate learners in English major. The research instruments were close-response questionnaires and semi-structured interviews in the academic writing course. Findings showed that psychological and social factors were crucial in the learners’ online writing. It revealed that teachers needed to provide comprehensible input, challenging group-work activity, and constructive feedback during online writing. Hybrid synchronous and asynchronous language learning enhanced writing competence, but it encountered a problem with internet connectivity. The study discloses that hybrid synchronous and asynchronous language learning has the potential to teach EFL writing.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00