Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Piotr H. Lewiński, Retoryka reklamy, Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego1999, 254 ss.

Tytuł:
Piotr H. Lewiński, Retoryka reklamy, Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego1999, 254 ss.
Autorzy:
Skudrzykowa, Aldona
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1925821.pdf
Data publikacji:
2000-12-31
Wydawca:
Uniwersytet Opolski
Źródło:
Stylistyka; 2000, 9; 459-464
1230-2287
2545-1669
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies