Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Partyzantka antyreklamowa. Adbusting i niszczenie reklam jako opór społeczny wobec komercjalizacji przestrzeni miejskiej

Tytuł:
Partyzantka antyreklamowa. Adbusting i niszczenie reklam jako opór społeczny wobec komercjalizacji przestrzeni miejskiej
Guerrilla commercial communication. Ad busting and destroying adverts as a social resistance to commercialization of urban space
Autorzy:
Stańczyk, Xawery
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1848409.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Narodowe Centrum Kultury
Źródło:
Kultura Współczesna. Teoria. Interpretacje. Praktyka; 2017, 97, 4; 123-137
1230-4808
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents contemporary ad busting and anti-advertising practices as ways of expressing social resistance and reclaiming the city by its residents and users. Contexts create classical concepts and definitions of ad busting, subvertising, cultural provocation and visual pollution, as well as the history of anti-consumerism actions in the 1980’s up until now. Alongside the artistic and activist examples of guerrilla commercial communication, its vernacular forms have been presented.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies