Tytuł pozycji:
Folklore as Мeans of Inclusion of Ethnic Minority Children. Theory of education
- Tytuł:
-
Folklore as Мeans of Inclusion of Ethnic Minority Children. Theory of education
Folklor jako narzędzie włączania dzieci z mniejszości etnicznych. Teoria edukacji
- Autorzy:
-
Racheva, Daniela
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/1818348.pdf
- Data publikacji:
-
2019-11-27
- Wydawca:
-
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
- Źródło:
-
Student Niepełnosprawny. Szkice i rozprawy; 2018, 18, 11; 215-220
1689-6416
- Język:
-
angielski
- Prawa:
-
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 3.0 PL
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The inclusion of children from Roma communities is a challenge that a number of countries are facing . The present article describes successful Bulgarian models for social and pedagogical inclusion of children from the Roma ethnic group through folklore, developed by informal organizations in the country with the cooperation of the Ministry of Education and Science of the Republic of Bulgaria.
Włączenie dzieci ze społeczności romskich jest wyzwaniem, przed którym stoi wiele krajów. W tym artykule opisano udane bułgarskie modele społecznego i pedagogicznego włączenia dzieci z etnicznej grupy Romów poprzez folklor, opracowane przez nieformalne organizacje i szkoły w kraju we współpracy z Ministerstwem Edukacji i Nauki Republiki Bułgarii.