Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dziennik wydarzeń jako technika kształtowania kompetencji komunikacyjnej w sytuacji dwujęzyczności

Tytuł:
Dziennik wydarzeń jako technika kształtowania kompetencji komunikacyjnej w sytuacji dwujęzyczności
Autorzy:
Orłowska-Popek, Zdzisława
Błasiak-Tytuła, Marzena
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1798713.pdf
Data publikacji:
2019-05-22
Wydawca:
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Źródło:
Conversatoria Linguistica; 2017, 11; 157-170
1897-1415
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
More and more experience in working with bilingual children allows the KrakowMethod therapists effectively build two language systems in the mind of the bilingual child’s anddevelop his communicative competence in both languages by the technique of writing anddrawing a diary of events. The overriding function of the diary of events is to assist in the acquisitionand enrichment of the language.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies