Ld-31EM underground electric locomotive, which was designed at KOMAG and manufactured by Energomechanic company in Strzelce Opolskie, was equipped with two independent drive units with motors with permanent magnets of power 60 kW supplied from power electronic converters. State-of-the-art drive solution, which is based on brushless motors with permanent magnets and microprocessor control system, was praised by the users. Results of testing the pulling force of Ld-31EM underground locomotive in conditions of underground workings in Piast Colliery in Bierun are presented and compared with parameters declared by the manufacturer.
Zaprojektowaną w KOMAG-u i produkowaną przez firmę Energomechanik ze Strzelec Opolskich dołową lokomotywę elektryczną Ld-31EM wyposażono w dwie niezależne jednostki napędowe, napędzane silnikami z magnesami trwałymi o mocy 60kW i zasilanymi z przekształtników energoelektronicznych. Nowoczesne rozwiązanie napędu, w oparciu o bezszczotkowe silniki z magnesami trwałymi oraz mikroprocesorowy układ sterowania, zostało wysoko ocenione przez użytkowników. W artykule przedstawiono wyniki badań siły uciągu lokomotywy dołowej Ld-31EM w warunkach podziemnych wyrobisk KWK PIAST w Bieruniu i porównano w parametrami deklarowanymi przez producenta.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00