W artykule podjęto dyskusję nad ujęciem psychodramy w aspekcie procesu resocjalizacji nieletnich. Ważnym obszarem rozważań, jest zwrócenie uwagi na najbardziej skuteczną formę pracy w modyfikacji zachowań społecznie pożądanych. Ponadto identyfikacja i szersze omówienie kwestii oddziaływania psychodramy wskazuje na emocjonalny, terapeutyczny, a przede wszystkim korekcyjny wymiar, tak pożądany w resocjalizacji nieletnich.
The matter under discussion in this report has been an importance of a role-playing in the process of resocialization of juvenile students. An important area of dissertation that has been talked over in this study is to focus on the most efficient way of working in the process of modification socially desired behavior. Moreover the identification and a wider discussion of the aspect concerning the influence of a role-playing (psychodrama) have pointed to an emotional, therapeutic and what is the most significant, corrective dimension, which is highly desired feature in the process of resocialization of juvenile students.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00