Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ocena zadowolenia pasażerów z jakości usług przewozowych komunikacji miejskiej na przykładzie PKM Jaworzno

Tytuł:
Ocena zadowolenia pasażerów z jakości usług przewozowych komunikacji miejskiej na przykładzie PKM Jaworzno
Assessment of passengers’ satisfaction with the quality of urban transport services on the example of PKM Jaworzno
Autorzy:
Brożyna, E.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/134570.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Tematy:
PKM Jaworzno
komunikacja miejska
jakość
zadowolenie pasażerów
public transport
quality
passengers’ satisfaction
Źródło:
Problemy Transportu i Logistyki; 2017, 38, 2; 73-91
1644-275X
2353-3005
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejszy artykuł porusza tematykę jakości w komunikacji miejskiej. Celem artykułu jest przedstawienie wyników przeprowadzonych przez autorkę badań, których analiza może pozwolić na poprawę jakości usług świadczonych przez jednego z organizatorów transportu publicznego. Artykuł zawiera prezentację wyników internetowych badań ankietowych przeprowadzonych w okresie grudzień 2016 – luty 2017 wśród pasażerów Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Jaworznie, które to adania miały na celu poznanie stopnia zadowolenia pasażerów z transportu organizowanego przez PKM Jaworzno i w szerszej perspektywie pogłębienie wiedzy teoretycznej na temat znaczenia jakości usług komunikacji miejskiej dla pasażerów. W badaniach wzięło udział 351 osób. Pasażerowie ocenili jakość transportu organizowanego przez PKM Jaworzno jako dobrą (średnia ocen: 4,09 w skali od 1 do 5), niemniej analiza niniejszego podsumowania pozwoli na poznanie ocen pasażerów poszczególnych kwestii, mających wpływ na zadowolenie i pozwoli na wysunięcie propozycji działań mających na celu udoskonalenie transportu organizowanego przez PKM Jaworzno.

This article presents topic of quality in public transport. Article goal is presentation results of research made by this article’s author. Research analysis can let to improvement the quality of services provided by one of the transport organizer. Article presents online research results made in December 2016 – February 2017 among the passengers of Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. in Jaworzno. Research goal was knowing the passengers’ grade of satisfaction of transport organized by PKM Jaworzno and deepen theoretical knowledge on the importance of quality in public transport for passengers in a broader perspective. There took part 351 people in research. Passengers judged the quality of transport organized by PKM Jaworzno as good (average rating: 4,09 on scale from 1 to 5). The analysis of this research summary will let to knowing passengers rating for the individual issues those have an influence on the satisfaction and let to suggest the actions those goal will be improvement the transport organized by PKM Jaworzno.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies