Modal analysis of the structure for crankshaft in the ships engine for the two cases of mass balancer Analiza numeryczna drgań własnych konstrukcji wału średnioobrotowego silnika okrętowego dla dwóch sposobów rozmieszczenia mas wyrównoważających
The following paper presents the modeling and modal and rotor dynamic analysis performed for the engine crankshaft Deutz V12M540 for the two cases of mass balancer. The scope of work includes the following elements: modeling elements on the basis of technical documentation, prepare discrete models for numerical analysis, crankshaht with flywheel modal analysis for crankshaht with flywheel, dynamic analysis for the initial conditions. The analysis was prepared for two cases of mass balancer.
Praca przedstawia numeryczną analizę drgań własnych wału korbowego silnika okrętowego Deutz12M540 dla dwóch konfiguracji mas wyrównoważających wynikających z konstrukcji wału. Praca zawiera: proces modelowania wału korbowego na podstawie dostarczonej dokumentacji, procedurę przygotowania modeli dyskretnych, definicję warunków początkowych, obliczenia i analizę wyników obliczeń. Obliczenia przeprowadzono dla pełnej konfiguracji mas wyrównoważających i ograniczonej wg. dostarczonej dokumentacji.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00