Cel niniejszego artykułu stanowi próba odpowiedzi na pytanie, jaką rolę powinien pełnić kierownik zespołu zadaniowego w polskich realiach – dobrego menedżera (koordynatora) czy też przywódcy (mentora). W artykule zaprezentowano wybrane koncepcje teoretyczne roli, zadań oraz pożądanych kompetencji kierownika projektu, a następnie porównano je z praktyką polskich przedsiębiorstw.
The aim of this article is to try to answer which term is more suited to the head of the project team in the Polish realities – a good manager (coordinator) or rather a leader (mentor). The article presents chosen ideas of roles, tasks and desirable competences of the project manager and then compares them with the practice of Polish companies.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00