After a Decade of privatization in insurance sector in India, Customers of LIC believes that LIC is still in leading position in insurance sector. LIC win the trust of majority of the customers LIC of India doesn’t charge any hidden charges and due to government organization LIC succeeds to provide feeling of security to their customer. A descriptive study is conducted among the customers of the LIC of India from different branches in Bhopal. The objective of this research is to study the perception of customers about the change management (Privatization) and impact of the change management on the services provided by LIC of India to their customers. Chi Square test is applied in this paper to check the authenticity of data given by the respondents. The findings suggests that the change management can be implemented through Planning and Implementation, Decision making, transparency in policies, by creating opportunities for development etc
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00