A conceptual framework for the graphic representation of a structural node based on the geometry of the tetrahedron Podstawy geometryczne dla graficznego przedstawiania struktury kolankowej opartej na bazie czworościanu
Taking into account the principle that the triangle is the only polygon that does not deform when a force is applied, we designed a structural node, based on the geometry of the tetrahedron, to generate through the resources and elements of descriptive geometry, spatial structures using CAD applications and rapid prototyping.
Z uwagi na fakt, że trójkąt jest jedynym wielokątem, który nie odkształca się, gdy działa siła, na bazie czworościanu zaprojektowano strukturę kolankową do generowania struktur przestrzennych używając metod geometrii wykreślnej, narzędzi CAD i szybkiego prototypowania.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00