Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A Digital and its role in an organization

Tytuł:
A Digital and its role in an organization
Autorzy:
Sawicki, Artur
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1189680.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Przedsiębiorstwo Wydawnictw Naukowych Darwin / Scientific Publishing House DARWIN
Tematy:
Digital
marketing
management
company
Źródło:
World Scientific News; 2016, 48; 77-81
2392-2192
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Dynamically developing modern technologies allow organizations to streamline all of their undertaken actions. Technical and technological development constitutes an attribute of the 21st century. Analog activities adopted by an organization render the human capital work more difficult because of long pending periods, e.g. related to a decision, and they may generate unnecessary cost for the organization. Application of new technologies based on the Digital allows optimization of various processes taking place within an organization. The article presents the role and significance of the Digital in an organization.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies