Activity of manufacturing companies is based on managing the resources and relations with contractors and customers. In this last case marketing is important. Without the respectively selected marketing instruments and elaborated schemes and standards of conduct, companies would not have a chance for survival in the market economy. Production of goods is not done with the sole purpose of gaining company’s profits, but it is simultaneously oriented on satisfaction of customers needs, and according to this one cannot exist without another. The purpose of this papers is rationalization of knowledge about marketing in manufacturing companies in the field of sustained growth [1].
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00