Ground-based radar interferometry have been proved as a very useful tool for vibration monitoring and bridge load testing in recent years. However, if we try to apply this technique to monitoring long, slender bridges it appears that radar interferometry has some disadvantages due to its one dimensional nature. This publication presents a new solution to that problem. It has been tested and implemented for ATR sensors of modern total stations. Data have been processed with proper signal processing algorithms and as a result full compatibility between the proposed solution and radar interferometry has been proved.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00