Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Brand Devotion and Customer Purchase Actions: A Study on Fmcg Stock

Tytuł:
Brand Devotion and Customer Purchase Actions: A Study on Fmcg Stock
Autorzy:
Lavuri, Rambabu
Sreeramulu, D.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1066182.pdf
Data publikacji:
2019
Wydawca:
Przedsiębiorstwo Wydawnictw Naukowych Darwin / Scientific Publishing House DARWIN
Tematy:
Barnd Trust
Brand Awareness
Brand Devotin
Brand Image
Brand Loyalty
Consumer Delight
Źródło:
World Scientific News; 2019, 131; 88-109
2392-2192
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The existing research paper explored the impact of brand loyalty and recognition of merchandise, as well as brand consciousness, brand expertise, loyalty, satisfaction, risk aversion to end production and brand image. The scope of assessment was Hyderabad city. The tool used was a questionnaire. The study population was 235 respondents and the results were statistically evaluated. The end result showed that brand loyalty significantly impacted on customer purchase and choice of media for advertisement. In addition, brand knowledge is one of the key factors influencing brand devotion and product purchase.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies