Na konkurencyjność regionów można spojrzeć z kilku punktów widzenia. Jednym z aspektów konkurencyjności jest wielkość i struktura eksportu (siła eksportowa regionu), gdyż zakłada się, że konkurencyjność jest m.in. funkcją sprzedaży na rynkach zagranicznych. Celem opracowania jest przedstawienie zróżnicowania i zmian konkurencyjności eksportowej (zdolności do sprzedaży na rynki zagraniczne) województw w Polsce w latach 1999–2007.
The competitiveness of regions can be viewed from a number of perspectives. One of its aspects is the volume and structure of exports (a region's exporting power), because it is assumed that competitiveness is also a function of sales on foreign markets. The aim of the study is to present differences and changes in the exporting competitiveness (ability to sell on foreign markets) of Poland's voivodeships in 1999–2007.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00