Colombia is now projecting a new, positive image to the world after overcoming a past characterised by politically inspired guerrilla warfare and violent conflict with narco-trafficking cartels which had ravaged the country for decades. Even before the country’s transformation, other intermediate place institutions – cities and regions – had already taken significant steps towards territorial change and marketing. This paper outlines the processes involved in urban and social transformation in the city of Medellín and in the marketing of the coffee region, as illustrative cases of city re-branding and regional branding, respectively.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00