- Hasło główne:
- Antczak, Mariola
- Tytuł:
- Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce : na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego
- Autorzy:
- Antczak, Mariola
Kalińska-Kula, Magdalena - Współtwórcy:
- Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. wydawca, nakładca (publisher) - osoba lub organizacja odpowiadająca za całość procesu wydawniczo-produkcyjnego
- Temat:
- Biblioteki
Marketing personalny
Województwo łódzkie (1999- )
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
Zarządzanie i marketing - Rok wydania:
- 2019
- Wydawca:
- Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- ISBN:
- 9788381423342
- Opis fizyczny:
- 264 strony : ilustracje, portrety, wykresy ; 25 cm
- Uwagi:
- Bibliografia, netografia na stronach [171]-181, 219-246. Indeks
- Książka