- Hasło główne:
- Antczak, Barbara (nauki ekonomiczne)
- Tytuł:
- Nowoczesne metody komunikacji w marketingu i public relations
- Autorzy:
- Antczak, Barbara (nauki ekonomiczne)
Llanos-Antczak, Anna - Współtwórcy:
- Wydawnictwo Wyższej Szkoły Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi (Józefów). wydawca, nakładca (publisher) - osoba lub organizacja odpowiadająca za całość procesu wydawniczo-produkcyjnego
- Temat:
- Komunikacja interpersonalna
Marketing
Negocjacje
Perswazja
Public relations
Media i komunikacja społeczna - Rok wydania:
- 2018
- Wydawca:
- Józefów : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi
- ISBN:
- 9788362753918
- Opis fizyczny:
- 242 strony : wykresy ; 21 cm
- Uwagi:
- Bibliografia, netografia na stronach 219-225
- Książka