- Hasło główne:
- Stawnicka, Jadwiga
- Tytuł:
- Strategia marketingu narracyjnego w Policji : nowoczesny wymiar kreowania wizerunku
- Autorzy:
- Stawnicka, Jadwiga
Wyższa Szkoła Biznesu (Dąbrowa Górnicza) - Współtwórcy:
- Wyższa Szkoła Biznesu (Dąbrowa Górnicza). Wydawnictwo Naukowe. wydawca, nakładca (publisher) - osoba lub organizacja odpowiadająca za całość procesu wydawniczo-produkcyjnego
- Temat:
- Policja
Marketing
Komunikacja społeczna
Prawo i wymiar sprawiedliwości
Zarządzanie i marketing - Rok wydania:
- 2014
- Wydawca:
- Dąbrowa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe. Wyższa Szkoła Biznesu
- ISBN:
- 9788364927300
- Seria:
- Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej
- Opis fizyczny:
- 149 stron ; 24 cm
- Uwagi:
- Bibliografia na stronach [139]-149 i przy rozdziałach
Współfinansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego - Książka