Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie marketingiem

Tytuł:
Zarządzanie marketingiem
Współtwórcy:
Białoń, Lidia (1935-2018). Redakcja
Temat:
Marketing
Zarządzanie
Rok wydania:
2011
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Menedżerskiej
ISBN:
9788375200553
Opis fizyczny:
208 s. : il. ; 24 cm
Uwagi:
Dla studentów wydziałów menedżerskich, ekonomicznych, a także zarządzania i marketingu
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01368nam#a2200289#i#4500
001 1742301808284
003 WA 33
005 20240528212402.6
008 101231s2011####pl#a###f#f###|000#0#pol##
020 %a 9788375200553
040 %a WA N %c WA N %d WA 33
090 1 %a KSIĘGOZBIÓR OGÓLNY / EKONOMIA I ZARZĄDZANIE %2 WA 33 %y 06/00
245 0 0 %a Zarządzanie marketingiem / %c red. nauk. Lidia Białoń ; aut. Lidia Białoń [et al.].
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwo Wyższej Szkoły Menedżerskiej, %c 2011.
300 %a 208 s. : %b il. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje naukowe
385 %a Szkoły wyższe
521 8 %a Dla studentów wydziałów menedżerskich, ekonomicznych, a także zarządzania i marketingu.
650 9 %a Marketing
650 9 %a Zarządzanie
655 9 %a Podręcznik
700 1 # %a Białoń, Lidia %d (1935-2018). %e Redakcja
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742301808284 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7520-055-3

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K8 457738
Sygnatura:
06/00 WD-KO 457738
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
nowa
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies