Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jakościowe badania pedagogiczne : filozofia - metodyka - ewaluacja

Hasło główne:
Kubinowski, Dariusz (1962- )
Tytuł:
Jakościowe badania pedagogiczne : filozofia - metodyka - ewaluacja
Autorzy:
Kubinowski, Dariusz (1962- )
Współtwórcy:
Muszyńska, Elżbieta. Redakcja
Temat:
Pedagogika - badanie - metody
Metodologia
Nauki społeczne
Rok wydania:
2010
Wydawca:
Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie - Skłodowskiej
ISBN:
9788322730959
Opis fizyczny:
388 s. ; 23 cm
Uwagi:
Bibliogr. s. [361]-388
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01151cam|a2200241#i#4500
001 1742101462991
003 WA 33
005 20231130093004.8
008 100625s########pl#||||g#||||||||#||pol#|
020 %a 9788322730959
040 %a WA 33 %c WA 33 %e PNN %d WA 33
100 1 %a Kubinowski, Dariusz %d (1962- ).
245 1 0 %a Jakościowe badania pedagogiczne : %b filozofia - metodyka - ewaluacja / %c Dariusz Kubinowski ; red. Elżbieta Muszyńska.
260 %a Lublin : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie - Skłodowskiej, %c 2010.
300 %a 388 s. ; %c 23 cm.
504 %a Bibliogr. s. [361]-388.
650 9 %a Pedagogika %x badanie %x metody
650 9 %a Metodologia
650 9 %a Nauki społeczne
700 1 # %a Muszyńska, Elżbieta. %e Redakcja
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742101462991 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-227-3095-9

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K8 449770
Sygnatura:
M MG 449770
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
stan dobry
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies