Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategie marketingowe na rynku politycznym

Hasło główne:
Jaśniok, Michał
Tytuł:
Strategie marketingowe na rynku politycznym
Autorzy:
Jaśniok, Michał
Temat:
Marketing polityczny - podręcznik
Rok wydania:
2007
Wydawca:
Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o. o
ISBN:
9788375261646
Opis fizyczny:
239 s. : il., tab. ; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr. Indeks
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00865nam|a2200253#i#4500
001 1742000385566
003 WA 33
005 20231206052623.7
008 091018s2007####pl#||||g#||||||||#||pol#|
020 %a 9788375261646
035 %a SowaIDT28114
040 %a WA 33 %c WA 33 %e PNN
100 1 %a Jaśniok, Michał.
245 1 0 %a Strategie marketingowe na rynku politycznym / %c Michał Jaśniok.
260 %a Kraków : %b Wolters Kluwer Polska Sp. z o. o., %c 2007.
300 %a 239 s. : %b il., tab. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. Indeks.
650 9 %a Marketing polityczny %v podręcznik
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742000385566 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7526-164-6
990 %a Marketing
990 %a Strategia marketingowa
990 %a Marketing polityczny

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
00 75772
Sygnatura:
MBSG1 MBSG 75772
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
nowa
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies