Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing terytorialny : miasto i region na rynku

Hasło główne:
Szromnik, Andrzej
Tytuł:
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku
Autorzy:
Szromnik, Andrzej
Temat:
Marketing terytorialny - podręcznik
Rok wydania:
2007
Wydawca:
Kraków : Wolters Kluwer Polska
ISBN:
9788375261592
Opis fizyczny:
240 s. : il., tab. ; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr
Indeks
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00814nam|a2200241#i#4500
001 1742000385354
003 WA 33
005 20231206052506.9
008 091018s2007####pl#||||g#||||||||#||pol#|
020 %a 9788375261592
035 %a SowaIDT27897
040 %a WA 33 %c WA 33 %e PNN
100 1 %a Szromnik, Andrzej.
245 1 0 %a Marketing terytorialny : %b miasto i region na rynku / %c Andrzej Szromnik.
260 %a Kraków : %b Wolters Kluwer Polska, %c 2007.
300 %a 240 s. : %b il., tab. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr.
504 %a Indeks
650 9 %a Marketing terytorialny %v podręcznik
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742000385354 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7526-159-2
990 %a Marketing terytorialny

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
00 75603
Sygnatura:
MBSG1 MBSG 75603
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
nowa
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies