Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie marką

Tytuł:
Zarządzanie marką
Autorzy:
Harvard Business School Press
Temat:
Firma (nazwa) - reklama - poradnik
Zarządzanie strategiczne - podręcznik.
Znaki towarowe - podręcznik
Rok wydania:
2006
Wydawca:
Gliwice : Wydaw. Helion
ISBN:
8373619127
Opis fizyczny:
217 s. : rys. ; 22 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00900nam|a2200265#i#4500
001 1742000385079
003 WA 33
005 20231206052336.0
008 091018s2006####pl#||||g#||||||||#||pol#|
020 %a 8373619127
035 %a SowaIDT27572
040 %a WA 33 %c WA 33 %e PNN
245 0 0 %a Zarządzanie marką / %c Harvard Business School Press.
260 %a Gliwice : %b Wydaw. Helion, %c 2006.
300 %a 217 s. : %b rys. ; %c 22 cm.
650 9 %a Firma (nazwa) %x reklama %v poradnik
650 9 %a Zarządzanie strategiczne %v podręcznik.
650 9 %a Znaki towarowe %v podręcznik
710 2 # %a Harvard Business School Press.
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742000385079 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-7361-912-7
990 %a Firma (nazwa)
990 %a Zarządzanie strategiczne
990 %a Znaki towarowe

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
00 75340
Sygnatura:
MBSG1 MBSG 75340
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
nowa
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies