Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach

Hasło główne:
Martin, William B
Tytuł:
Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach
Autorzy:
Martin, William B
Temat:
Jakość obsługi - zarządzanie - poradnik
Rok wydania:
2006
Wydawca:
Kraków : Oficyna Ekonomiczna
ISBN:
8374840234
Opis fizyczny:
219 s. : il. ; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr
Indeks
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00839nam|a2200253#i#4500
001 1742000383963
003 WA 33
005 20231206051746.1
008 091018s2006####pl#||||g#||||||||#||pol#|
020 %a 8374840234
035 %a SowaIDT26369
040 %a WA 33 %c WA 33 %e PNN
100 1 %a Martin, William B.
245 1 0 %a Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach / %c William B. Martin.
260 %a Kraków : %b Oficyna Ekonomiczna, %c 2006.
300 %a 219 s. : %b il. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr.
504 %a Indeks
650 9 %a Jakość obsługi %x zarządzanie %v poradnik
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742000383963 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-7484-023-4
990 %a Zarządzanie
990 %a Jakość obsługi

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
00 73881
Sygnatura:
MBSG1 MBSG 73881
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
nowa
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies