Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing relacji : koncepcja i stosowanie

Hasło główne:
Otto, Jacek
Tytuł:
Marketing relacji : koncepcja i stosowanie
Autorzy:
Otto, Jacek
Temat:
Marketing - podręcznik
Rok wydania:
2004
Wydawca:
Warszawa : Wydaw. C.H. Beck
ISBN:
8373874429
Opis fizyczny:
360 s. : rys., tab. ; 24 cm
Wydanie:
Wyd. 2 rozsz
Uwagi:
Bibliogr
Indeks
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00823nam|a2200265#i#4500
001 1742000383270
003 WA 33
005 20231206051347.6
008 091018s2004####pl#||||g#||||||||#||pol#|
020 %a 8373874429
035 %a SowaIDT25563
040 %a WA 33 %c WA 33 %e PNN
100 1 %a Otto, Jacek.
245 1 0 %a Marketing relacji : %b koncepcja i stosowanie / %c Jacek Otto.
250 %a Wyd. 2 rozsz.
260 %a Warszawa : %b Wydaw. C.H. Beck, %c 2004.
300 %a 360 s. : %b rys., tab. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr.
504 %a Indeks
650 9 %a Marketing %v podręcznik
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742000383270 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-7387-442-9
990 %a Marketing
990 %a Marketing relacji

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
00 73027
Sygnatura:
MBSG1 MBSG 73027
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
nowa
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies