Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Międzynarodowe badania marketingowe : uwarunkowania kulturowe

Hasło główne:
Karcz, Kornelia
Tytuł:
Międzynarodowe badania marketingowe : uwarunkowania kulturowe
Autorzy:
Karcz, Kornelia
Temat:
Marketing - badanie - metody
Globalizacja - socjologia
Kultura - zagadnienia
Rok wydania:
2004
Wydawca:
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN:
8320815169
Opis fizyczny:
304 s. : tab. ; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00908nam|a2200277#i#4500
001 1742000381708
003 WA 33
005 20231206050447.6
008 091018s2004####pl#||||g#||||||||#||pol#|
020 %a 8320815169
035 %a SowaIDT23723
040 %a WA 33 %c WA 33 %e PNN
100 1 %a Karcz, Kornelia.
245 1 0 %a Międzynarodowe badania marketingowe : %b uwarunkowania kulturowe / %c Kornelia Karcz.
260 %a Warszawa : %b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, %c 2004.
300 %a 304 s. : %b tab. ; %c 21 cm.
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Marketing %x badanie %x metody
650 9 %a Globalizacja %x socjologia
650 9 %a Kultura %x zagadnienia
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742000381708 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-208-1516-9
990 %a Marketing
990 %a Globalizacja
990 %a Kultura

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
00 70577
Sygnatura:
MBSG1 MBSG 70577
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
nowa
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies