Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Psychologiczne mechanizmy reklamy

Hasło główne:
Doliński, Dariusz
Tytuł:
Psychologiczne mechanizmy reklamy
Autorzy:
Doliński, Dariusz
Temat:
Reklama - psychologia
Rok wydania:
2008
Wydawca:
Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne
ISBN:
8389120666
Opis fizyczny:
320 s. : ryc. ; 24 cm
Wydanie:
Wyd. 2
Uwagi:
Bibliogr
Indeks
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00847nam|a2200277#i#4500
001 1742000381369
003 WA 33
005 20231206050246.6
008 091018s2008####pl#||||g#||||||||#||pol#|
020 %a 8389120666
035 %a SowaIDT23343
040 %a WA 33 %c WA 33 %e PNN
080 %a 659.1:159.9
100 1 %a Doliński, Dariusz.
245 1 0 %a Psychologiczne mechanizmy reklamy / %c Dariusz Doliński.
250 %a Wyd. 2.
260 %a Gdańsk : %b Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, %c 2008.
300 %a 320 s. : %b ryc. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr.
504 %a Indeks
650 9 %a Reklama %x psychologia
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742000381369 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-89120-66-6
990 %a Reklama
990 %a Psychologia

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
00 76314
Sygnatura:
MBSG1 MBSG 76314
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
nowa
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies