Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing od A do Z

Hasło główne:
Kotler, Philip C
Tytuł:
Marketing od A do Z
Autorzy:
Kotler, Philip C
Współtwórcy:
Ehrlich, Andrzej. Tłumaczenie
Temat:
Marketing - podręcznik
Rok wydania:
2004
Wydawca:
Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne
ISBN:
8322814839
Opis fizyczny:
224 s. ; 21 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00804nam|a2200241#i#4500
001 1742000381224
003 WA 33
005 20231206050203.2
008 091018s2004####pl#||||g#||||||||#||pol#|
020 %a 8322814839
035 %a SowaIDT23182
040 %a WA 33 %c WA 33 %e PNN
080 %a 339.138(075.8)
100 1 %a Kotler, Philip C.
245 1 0 %a Marketing od A do Z / %c Philip C. Kotler ; tł. [z ang.] Andrzej Ehrlich.
260 %a Warszawa : %b Polskie Wydaw. Ekonomiczne, %c 2004.
300 %a 224 s. ; %c 21 cm.
650 9 %a Marketing %v podręcznik
700 1 # %a Ehrlich, Andrzej. %e Tłumaczenie
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742000381224 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-228-1483-9
990 %a Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
00 69886
Sygnatura:
MBSG1 MBSG 69886
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
nowa
Dostępny
Nr inwentarza:
00 69887
Sygnatura:
MBSG1 MBSG 69887
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
nowa
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies