Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nowoczesna strategia marketingowa : aspekty strukturalne i procesowe

Hasło główne:
Baruk, Agnieszka
Tytuł:
Nowoczesna strategia marketingowa : aspekty strukturalne i procesowe
Autorzy:
Baruk, Agnieszka
Temat:
Marketing strategiczny - podręcznik
Rok wydania:
2002
Wydawca:
Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN
ISBN:
8301136413
Opis fizyczny:
297 s. : rys., tab. ; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00867nam|a2200253#i#4500
001 1742000379797
003 WA 33
005 20231206045343.0
008 091018s2002####pl#||||g#||||||||#||pol#|
020 %a 8301136413
035 %a SowaIDT21510
040 %a WA 33 %c WA 33 %e PNN
080 %a 658.1/.5.012(075.8)
080 %a 339.138(075.8)
100 1 %a Baruk, Agnieszka.
245 1 0 %a Nowoczesna strategia marketingowa : %b aspekty strukturalne i procesowe / %c Agnieszka Baruk.
260 %a Warszawa : %b Wydaw. Naukowe PWN, %c 2002.
300 %a 297 s. : %b rys., tab. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Marketing strategiczny %v podręcznik
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742000379797 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-01-13641-3
990 %a Marketing strategiczny

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
00 67919
Sygnatura:
MBSG1 MBSG 67919
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
nowa
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies