Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nowe spojrzenie na marketing

Hasło główne:
Shaw, Robert
Tytuł:
Nowe spojrzenie na marketing
Autorzy:
Shaw, Robert
Współtwórcy:
Nowakowski, Robert. Tłumaczenie
Temat:
Marketing - zagadnienia
Rok wydania:
2001
Wydawca:
Warszawa : Studio Emka
ISBN:
8388931008
Opis fizyczny:
298 s. : rys., tab. ; 21 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00800nam|a2200241#i#4500
001 1742000379554
003 WA 33
005 20231206045222.5
008 091018s2001####pl#||||g#||||||||#||pol#|
020 %a 8388931008
035 %a SowaIDT21262
040 %a WA 33 %c WA 33 %e PNN
080 %a 339.138
100 1 %a Shaw, Robert.
245 1 0 %a Nowe spojrzenie na marketing / %c Robert Shaw ; tł. [z ang.] Robert Nowakowski.
260 %a Warszawa : %b Studio Emka, %c 2001.
300 %a 298 s. : %b rys., tab. ; %c 21 cm.
650 9 %a Marketing %x zagadnienia
700 1 # %a Nowakowski, Robert. %e Tłumaczenie
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742000379554 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-88931-00-8
990 %a Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
00 67804
Sygnatura:
MBSG1 MBSG 67804
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
nowa
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies